Pakartotinė rinkodara

By | February 6, 2019

Kas yra pakartotinė rinkodara?

„Google Ads“ pakartotinė rinkodara – reklama internete, kuri leidžia svetainėms rodyti tikslinius skelbimus vartotojams, kurie jau buvo apsilankę reklamuojamoje svetainėje. Tokiems vartotojams reklama pakartotinai bus rodoma naršant internete, žiūrint „YouTube“ vaizdo įrašus ar skaitant naujienų svetaines. Remarketingas gali gerokai padidinti Jūsų perskaičiavimo kursus bei investicijų grąžą. Taip yra todėl, jog svetainės lankytojai jau yra susipažinę su Jūsų prekės ženklu ir tikėtina jog jie vėl pasirinks Jūsų teikiamas paslaugas.pakartotinis marketingas

 

Kaip veikia „Google“ pakartotinė rinkodara?

Jeigu Jūs jau naudojate „Google Ads“ viskas ką reikia padaryti norint naudoti remarketingą, tai pridėti pakartotinės rinkodaros kodą į savo svetainę, kad lankytojai būtų įtraukti į pakartotinės rinkodaros auditoriją naudojant naršyklės slapukus.

Naudojant remarketingą Jūs galite rodyti „Google“ skelbimus savo ankstesniems lankytojams tol, kol jie naršo „Google“ partnerių svetainėse ar „Google“ vaizdinės reklamos tinkle.

„Google“ rekomenduoja, kad pradedant savo pirmąją pakartotinės rinkodaros kampaniją Jūsų reklama būtų pakartotinai rodoma visiems vartotojams kurie apsilankė Jūsų svetainėje. Tačiau prisiminkite, kad tai padidins remarketingo išlaidas, nes skelbimai bus nukreipti į vis didesnę asmenų grupę. Siaurinant reklamos adresatų grupę galima padidinti reklamos tinkamumą bei sumažinti išlaidas už paspaudimą.

„Google Ads“ pakartotinės rinkodaros privalumai

„Google Ads“ remarketingas yra stipri interneto rinkodaros technika, kuri tai leidžia jums palaikyti ryšį su Jūsų tiksline auditorija net už Jūsų svetainės ribų.

Pateikiant Jūsų pakartotinės rinkodaros banerį lankytojams kituose svetainėse, Jūs tampate vis labiau matomi ir atpažįstami Jūsų tikslinėje auditorijoje, taip didinant klientų pasitikėjimą ir jų skaičių.

Norint pamatyti geresnius remarketingo koeficientus, galima derinti pakartotinės rinkodaros kampanijas su papildomais taikymo metodais, kaip taikymas pagal demografiją ir pan. Tačiau reikia nepamiršti, kad vartotojai turi galimybę pasirinkti nematyti Jūsų remarketingo reklamų koreguojant jų nustatymus pagal „AdChoices“ programos variantą.

Kokia yra “Google” pakartotinės rinkodaros kaina?

Jūsų “Google” pakartotinės rinkodaros išlaidos skirsis priklausomai nuo to, kaip kampanijos deri su Jūsų interneto rinkodaros strategijomis. Tačiau, “Google” pakartotinės rinkodaros skelbimai yra vieni iš labiausiai ekonomiškai efektyvių reklamos kampanijų prieinamų interneto reklamuotojams.

Paieškos skelbimai labai konkurencingose pramonės srityse vidutiniškai gali kainuoti keltą eurų ar net daugiau už vieną paspaudimą. Tuo tarpu pakartotinės rinkodaros reklamos, už vieną paspaudimą, gali kainuoti nuo 2-100 kartų mažiau.

Norėdami sumažinti išlaidas, naudokite „Google“ remarketingą kartu su dažnumo ribojimais, konversijų filtravimu, kontekstiniu taikymu ir kitomis išlaidų taupymo strategijomis. Tai leis Jums sukurti tikslias pakartotinės rinkodaros kampanijas ir padidinti reklamos tinkamumą.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *